Houthakkerskamp 2023

Ook dit jaar organiseert Scouting Zetten weer de Lumberjack days (Houthakkerskamp). Een dag voor de ouders en jongere speltakken en een kamp met overnachting voor de oudere speltakken. In het weekend van 3/4/5 maart gaan we een hele dag het bos in om leuke activiteiten en boswerkzaamheden uit te voeren. Deze dagen zijn voor alle leden, leiding en ouders van Scouting Zetten.

Vrijdag 3 maart : (oud)-Leiding
Zaterdag 4 maart : Bevers – Welpen – Woudlopers- Scouts – Explorers – Pivo’s – Ouders
Zondag 5 maart : Scouts – Explorers – Pivo’s

Op de site hhk.scoutingzetten.nl vinden jullie de informatie over dit weekend incl. een routebeschrijving. Op zaterdag 4 maart wordt iedereen om 09:00 uur op het activiteitenterrein op de Amerongse berg verwacht. We zullen met de bevers, welpen en woudlopers de dag weer gezamenlijk afsluiten om 19.00 uur.

Op zondag 5 maart sluiten we met de scouts, explorers, pivo’s en leiding het kamp gezamenlijk af om 15.00 uur.

Aanmelden kan tot 25 februari middels de site (deelnemen).

We bouwen dit jaar geen grote tent en hebben afwisselende activiteiten. Daarom is het belangrijk om je goed en warm aan te kleden. Zorg voor stevige schoenen, handschoenen en een stevige broek en jas. Neem extra warme kleding en een regenjas mee.

Verder moet iedereen een lunchpakket meenemen. Wij zorgen voor tussendoortjes in de vorm van limonade, koffie, thee en soep.

Bereikbaarheid (bij noodgevallen): Via mobiele nummers van leiding die u al heeft. Met vragen voor die tijd kunt u altijd terecht bij de speltakleiding.

Het gaat een gezellig en heel mooie dag worden. Wij hebben het mooie weer besteld. Tot zaterdag 4 maart!

Met vriendelijke Scoutinggroet,

Léon Gerritsen, Mark van Wesemael en Coen de Kort.