Gezocht: Oud-Papier-loper

Taak:

Eén of (bij voorkeur) meerdere zaterdagen per jaar assisteren bij het ophalen van het oud papier in de kern Zetten en Hemmen. Dit vindt altijd plaats op de tweede zaterdag van de maand. We beginnen de ochtend om 08:45 uur met een kop koffie en duurt over het algemeen tot max. 12:30 uur. Je loopt altijd samen met een andere vrijwilliger. Deze activiteit levert Scouting zetten jaarlijks tussen de € 2.500,- en € 3.200,- extra subsidie op. Iets wat we goed kunnen gebruiken! O ja, de ervaring leert dat het zelden regent op die zaterdagochtenden.

Taakbelasting:

Eén of (bij voorkeur) meerdere zaterdagen per jaar. Dit vindt altijd plaats op de tweede zaterdag van de maand. We beginnen de ochtend om 08:45 uur en duurt over het algemeen tot max. 12:30 uur.

Profiel:

Iemand die van aanpakken houdt, en het fijn vindt om op een zaterdagochtend een ‘gratis work-out’ te hebben.

Voor meer informatie of herken jij je in deze functie of ken jij iemand die in deze functie geïnteresseerd zou kunnen zijn? Neem dan snel contact op met het bestuur via de e-mail.